Murat Ülker, “Hani deneyecektik” başlığıyla yaptığı paylaşımda, “Ferrari cip yapmış, bindik araziye çıktık. Yolda asfaltta eşkin at gibi homurdandı, ama ormanda sus pus. Yükseltme ve ön arka yaklaşım açıları yetersiz. Malum şimdi her şey düğmeye basarak oluyor, ama seçenekler az sanki. Çamur yakışmadı ona, sanki çöl kumlarında daha iyi performans gösterecek. Napalım, bir de Dubai’de deneyelim” dedi.
Uluslararası otomotiv camiasının yıllarca süren beklentisinin ardından Ferrari’nin tarihindeki ilk dört kapılı, dört koltuklu, arazi donanımlı Purosangue’yi piyasaya çıkartttığını kaydeden Ülker, şöyle devam etti:
SAFKAN ANLAMINA GELİYOR, SIFIRDAN 200’E 10,6 SANİYEDE YÜKSELİYOR
“İtalyanca’da ‘safkan’ anlamına gelen Purosangue ismine sahip, öne monteli, atmosferik V12 motorlu otomobil, paraya kıyan alan olursa… Maranello’nun en ikonik motoru, otomobilin segmentteki diğer tüm motorlardan daha fazla güç üretmesini sağlamayı ve aynı zamanda en büyüleyici Ferrari motor müziğini garanti ediyor bu yepyeni konfigürasyon.
Yeni tasarlanan şasi, ağırlığı düşük tutmak ve ağırlık merkezini alçaltmak için standart olarak karbon fiber tavana sahip. Kaportanın sıfırdan tasarlanması aynı zamanda tasarımcıların arabayı mümkün olduğu kadar kompakt tutarken giriş ve çıkışı kolaylaştırmak için arkadan menteşeli arka kapılar. Kabinde dört yetişkinin rahatça yolculuk edebileceği dört adet ısıtmalı elektrikli koltuk bulunuyor. Bagaj, bir Ferrari’de şimdiye kadar görülen en büyük bagaj ve bagaj alanını artırmak için arka koltuklar katlanabiliyor.
Doğal olarak Purosangue diğer Ferrarilere göre daha hakim bir sürüş pozisyonuna sahip, her yaşta yardımsız inip binebilirsiniz.
Purosangue, sınıfında lider performans değerleri sunuyor; 0’dan 100 km/saat’e 3,3 saniyede ve 0’dan 200’e 10,6 saniyede yükseliyor.”
patronlardunyasi.com